My NYX Obsession!

by - 11:19


hello girls!
pozdravljena dekleta!

The excitement while I'm writing this blog post is surreal. Lip products by NYX stole my heart the second I swatched them for the first time. I own 5 NYX lip glosses/creams and I love each and every single one of them.

Pisati tole objavo je meni res, ampak res v užitek. Vedno sicer najraje pišem o izdelkih/stvareh, ki so mi všeč, ampak redko kdaj me določen proizvod navduši do te mere. NYX lip glossom je to uspelo. Sama si (ponosno) lastim 5 različic, kar pa je (vsaj za moje pojme) veliko premalo.


 Starting with my beloved Butter glosses - one is in the color Maple Blondie and the other one is in the color Creme Brulee. I love these two time and time again. Especially Creme Brulee which has to be my alltime favorite lipgloss. I am a very pale person and all that "nude mania" is not really doing me any favor. For the longest time, I couldn't find the perfect nude shade of lipgloss. Everything made me look well...not alive. But then I finally found it! This shade compliments my skin, the application is smooth, easy and not patchy. The color itself is faint but it still provides that subtle gloss (not too sticky or wet). Most of the time I am wearing these two on its own, but if I feel like I want to glam up a bit more I use them on top of any lipstick.

Začela bom z mojima najljubšima, ki sta iz serije Butter glosses. Sem lastnica dveh: Maple Blondie in Creme Brulee. Prvi na mojih ustnicah izpade dokaj peachy, ki je popolna barva za poletne mesece. Drugi pa je v barvi Creme Brulee. Z lahkoto povem, da je to moj najljubši lip gloss vseh časov. Trend nude ustnic je zame nočna mora. Sem izredno bleda in bolj ali manj nude šminke/glosi na meni izpadejo...no ne preveč dobro. Ne me narobe razumeti, obožujem ta trend, ampak dolgo časa nisem mogla dobiti odtenka, ki bi mi ustrezal. No, vsaj ne dokler nisem v roke dobila Creme Brulee lip glosa. Sploh nimam besed kako zelo ga obožujem, kako lepo se poda moji koži in kako ga ne zamenjam za nič na svetu. Sama aplikacija je enostavna in enakomerna, tekstura lip glossov pa ni niti preveč 'mokra', niti lepljiva, skratka popolna.  


The next three belong to Soft Matte Lip Cream line. I am honestly not a huge fan of matte lip products. Trust me I tried really hard, but I'm just more of a lipgloss gal. Putting that aside I like these three a lot. I definitely love the intensity of the colors the most. These are so pigmented!! Anyway using them I learned one thing - always exfoliate before you use them. Always. They can look quite patchy if you don't. I usually do a sugar scrub and I'm good to go :) Another thing is you'll certainly want to keep the one you wear near you since you'll probably have to reapply it...multiple times. Let's face it, it's not the most longlasting thing in the world. But I love the effect it has on your lips - super matte, without drying your lips and the application is smooth! I own them in Milan, San Paulo and Copenhagen. Milan is very bright, quite hot pink (picture doesn't do it justice), San Paulo is pink but has that red tint and last but not least Copenhagen. A very deep/dark redish-purple perfect for the upcoming months.

Naslednji trije spadajo v linijo Soft Matte Lip Cream. Sama nisem ravno strastna ljubiteljica matte produktov za ustnice, nekako mi že od nekdaj bolj ustreza zaključek/sijaj, ki ga dajo običajni  lipglossi. Kljub vsemu pa so mi naslednji trije všeč. So izredno pigmentirani, intenzivnost barv je res nepredstavljiva. Opozorila bi vas, da vedno pred uporabo, naredite piling za ustnice, kajti sam nanos lahko izpade malenkost neenakomerno. Sama se poslužujem kar sladkornega pilinga :). 
Kar se tiče obstojnosti lahko odkrito povem, da to ni najbolj dolgotrajen produkt na svetu, ampak sam efekt izdelka odtehta tudi to. Zaključni učinek je matte, najboljša stvar pa ta, da ustnice ne izgledajo izsušene. Sama imam odtenke Milan - zelo močna roza, San Paulo - roza, z nianso rdeče in Copenhagen - izredno močna rdečkasto-vijolična barva, ki je idealna za prihajajoče mesece.

 From left to right/ Od leve proti desni: Maple Blondie, Creme Brulee, Milan, San Paulo, Copenhagen


Thanks for checking out my post, P.!

Hvala za branje, P.!




You May Also Like

0 komentarji