8 filmskih predlogov za mrzle decemberske večere

by - 18:51


pozdravljena dekleta!

December nam počasi že maha v slovo, ampak kaj je lepšega kot je ogled božično obarvanega filma na mrzel zimski večer kot je ta? Sama preprosto obožujem božične filme in jih (po pravici povedano) gledam tudi, ko decembra že zdavnaj ni več.

Glede na to, da je to zadnji vikend pred Božičem, je skrajni čas, da si pripraviš vročo čokolado, spečeš pokovko/piškote in večer izkoristiš v dobri filmski družbi.
 Če še nimaš idej kaj si ogledati, potem obvezno nadaljuj z branjem te objave ;)!

1. HOME ALONE 1
2. HOME ALONE 2
  


Začnimo z najbolj očitnima izbirami. 
Po mojem mnenju ni filma, ki te hitreje spravi v božični duh kot sta Sam doma 1 in 2. Za mnoge izmed nas predstavljata obdobje odraščanja in z veseljem radi nostalgično podoživljamo vse te brezskrbne trenutke :)  Sam doma 1 in 2 (ostalih nadaljevanj filma ne maram) me vedno znova nasmejeta in v mojem domu poskrbita za božično vzdušje.


3. THE MISTLE-TONES


Če vsako leto komaj čakaš, da se na radiu začne vrteti božična glasba, potem je to definitivno film zate.
 Zgodba s simpatično vsebino, ki vsebuje številne priredbe božičnih glasbenih uspešnic ponuja zabavno sprostitev v zimskih dneh. Film je najlažje opisati kot zmes romantike, drame in glasbe, zato se ga res splača ogledati.  



4. SERENDIPITY



Ta film se ne uvršča nujno v kategorijo 'božičnih filmov', vendar se velik del filma odvija ravno v tem prazničnem času, zato je zame to popoln decemberski film. 
Serendipity ali Igra usode (prevod) je eden izmed najbolj romantičnih filmov kar sem si jih kadarkoli ogledala. Zgodba je za moje pojme resnično lepa, na trenutke prav gotovo preveč pocukrana, ampak vseeno lepa. Prikaz kako usoda deluje te občasno lahko spravi ob živce, a obenem ti da misliti. 
Kratko povedano - ta film je zagotovo prava izbira za vse večne romantike :) 


5. The Holiday



Katera punca si vsaj enkrat na leto ne ogleda Počitnic? Ene zato, ker film res velikokrat predvajajo na različnih televizijskih programih, druge pa zaradi no... Jude Law-ja :)
Sicer je to res tipično ameriški film, ampak brez slabe vesti lahko povem, da ga vsako leto z največjim veseljem pogledam.  


6. Love Actually


Še ena klasika - Pravzaprav ljubezen. 
Moram priznati, da zadnja leta ta film rahlo postavljam na stranski tir (zaradi poplave novih filmov), vendar še vedno ostaja varna izbira, ki zagotavlja zabavo.
Sama namreč film, ki mi je sprva všeč, rada pogledam neštetokrat in se ga resnično težko naveličam. Tak status ima pri meni tudi komedija Love Actually, ki je prepletena z različnimi zgodbami, vsaka po svoje pa pri gledalcu pusti svoj pečat.


7. Miracle on 34th street



Še en izmed filmov, ki me spominjajo na moje otroštvo. Kot majhna deklica sem namreč za božično darilo dobila videokaseto (ja VIDEOKASETO :)) s tem filmom in sem si ga ogledala neštetokrat. 
Gre za tipični družinski božični film in ravno zato je film dobra izbira tudi za mlajše gledalce. Zgodba je na določene trenutke žalostna, a ti hkrati dobesedno 'pogreje srce'.


8. Pisma svetemu  Nikolaju


Če so ti všeč filmi, kjer se med seboj prepleta več različnih zgodb (npr. prej omenjeni Love Actually) ti bo ta film prav gotovo všeč. Film je nastal pod okriljem našega Mitja Okorna in je ena izmed boljših božičnih komedij. 
Prepletanje zgodb igralcev, drama, usodna srečanja, ljubezenska razmerja, vsa prikazana na komičen način, ponujajo več kot samo zabaven filmski večer. Zgodbe se ti vtisnejo v spomin in prav gotovo si film ogledaš več kot zgolj enkrat. 



To so torej moji najljubši božični filmi vseh časov - precej klasična izbira vem, ampak kot sem že omenila, sem pač človek navade :) 
Če imaš tudi ti kakšen predlog ga prosim zapiši v komentar, drugače pa ti želim čudovito preživet ne samo filmski večer, temveč tudi celoten praznični vikend.

Vesele praznike in hvala za branje, 
P.

You May Also Like

2 komentarji