#LEPOTNIFIRBEC collab z Lindo

by - 11:21


Vir slik: pixabay

pozdravljena
dekleta!

Tokratna objava bo malce drugačna. Z mojo res dobro prijateljico Lindo sva se dogovorili, da vsaka na svojem blogu ustvari svoj "tag", tj. sklop vprašanj na katere bova odgovorili obe. Moja vprašanja se nanašajo na lepotno tematiko, medtem ko so Lindina vprašanja vezana predvsem na sam življenjski slog. 
Te zanima najino mnenje? Potem beri naprej  

      Kakšen je tvoj tip kože? Kaj uporabljaš za nego te?
       Moj tip kože je normalen. Tekom leta se moja koža malenkost spreminja (pozimi je bolj suha), vendar se moja nega ne spreminja drastično. Za nego se v zadnjih letih trudim uporabljati predvsem naravne stvari - ličila si odstranjujem s kokosovim oljem, za umivanje kože pa uporabljam Afroditino peno. Kasneje uporabim tonik in pa naravno olje vrtnice. 

Mislim, da imam dokaj normalno kožo, ki pozimi preide v dehidrirano stanje, saj se močno izsuši. Skozi celo leto prisegam na vlažilni serum, ki ga zjutraj in zvečer nanesem pod kremo, ki jo trenutno uporabljam, tip kreme pa zamenjam z letnim časom.   

 Najboljši nasvet za ohranjanje lepe kože?
             Pred spanjem vedno odstrani ličila! Pomembna pa je seveda tudi uporaba dobre kreme oz. olja - kar koli že ustreza tvojemu tipu kože.

Pij veliko vode in vsak dan pred 
spanjem odstrani ličila!

            Kako se lotiš odpravljanja mozoljev?
         Šele letos sem ga odkrila in ga ne dam več stran – olje čajevca. Nanesem ga neposredno na mozolj in ta-da veliko hitreje izgine J

Imam srečo, da skoraj nikoli nimam nobenega mozolja. Če pa se kakšen pojavi pa priznam, se ne morem zadržati in ga stisnem, ter nato pustim, da se posuši. 

 Najljubši makeup produkt?
   Na splošno maskara, specifično Makeup Revolutin Flawless paleta ličil. Slednja je v uporabi non stop ;)   
Maskara, nedvomno. 

Kaj se je v zadnjih letih  najbolj vidno spremenilo pri             tvojem ličenju?
          V zadnjem času se veliko manj ličim. V svoji koži se počutim najboljše s preprostim makeup-om. J
No je pa tudi res, da sem včasih zelo rada uporabljala rdečila….teh zdaj skoraj ne uporabljam več.

Večji poudarek dajem na popoln izgled polti, na očeh pa velikokrat nosim samo maskaro. Včasih sem počela ravno obratno – ogromno temnih senčil, na obrazu pa samo malenkost maskare, ali pa še to ne. 

 Najljubša znamka ličil? Zakaj?
              Drogerijska znamka je zagotovo Bourjouis, high end pa Too Faced kozmetika. Prva je cenovno dostopna vsem, poleg tega pa je kvaliteta na nivoju. Od Bourjoisa uporabljam zlasti izdelke za kožo, medtem ko me je Too Faced  navdušil predvsem z njihovimi paletkami senčil ki so, za moje pojme, vredne vsakega centa

Trenutno je to Catrice, saj je lahko dostopna, cenovno ugodna, ter kar precej izdelkov se mi zdi zelo kvalitetnih in jih uporabljam vsakodnevno. 

     Brez česa ne bi mogla živeti: maskare, črtala/senčke za obrvi, korektorja?
 MASKARE!

Maskare. 

S čim nanašaš podlago za obraz?
   Z Beauty blenderjem – ne zamenjam ga za nič na svetu J!

Z gobico. Najljubša mi je Real techniques miracle complexion sponge. 

      Katera slavna oseba ti služi kot inspiracija pri ličenju?
     Sama nimam točno določene osebe, ki bi mi služila kot inspiracija pri ustvarjanju makeupa, vendar občasno za navdih pogledam kakšen video na Youtubu...ali pa brskam med slikicami po Pinterestu. 

Po pravici povedano, nobena. Moj stil ličenja je kar stalnica in ga ne spreminjam. Če že dobim kakšen navdih, je to ponavadi pri naključnih slikah na Instagramu. 
  
Makeup trend, ki ti ni všeč?
   Obrvi…s tem namigujem na pretiravanje z risanjem obrvi– vse mora biti okusno in zgledati kar se da naravno.

Sem mnenja, da noben trend ni zgrešen, saj se vedno najde nekdo, ki mu je nekaj všeč, kar nekomu drugemu ni. Sama osebno se ne bi nikoli odločila za močno vpadljive barve šmink. V mislih nimam rdečih odtenkov, ampak modre, zelene, rumene in podobne barve.


 Nasvet za ohranjanje lepih las?
  Kokosovo olje in čim manjšo uporabo likalnikov, fenov in kodralnikov. 

Nežno česanje, striženje konic vsaj enkrat letno, ter redna uporaba hranilnih mask in olj. 


Lepotno opravilo, ki ga sovražiš!?

     Puljenje obrvi! 

Sušenje las! Traja čisto predolgo. 

  Kaj bi raje? Po koncu zabave ugotovila, da si imela cel večer na zobeh šminko ali da si imela cel večer odlepljene umetne trepalnice? 
 Šminko na zobeh…odlepljene trepalnice so moja nočna mora!

Raje odlepljene umetne trepalnice. Ker bi verjetno na očeh nosila temno senčko, bi bila večja možnost, da bi mi to pomagalo vsaj rahlo prikriti odlepljene trepalnice in bi to opazilo manj ljudi. 


 Kaj bi raje? Hodila po svetu samo z eno obrvjo ali samo z eno stranjo trepalnic?
  Uf…samo z eno obrvjo, če si jo lahko narišem J V nasprotnem primeru pa samo z eno stranjo trepalnic – vsaj opaziš kasneje;)

Zelo težko vprašanje, haha J Se bom odločila samo za eno obrv. 

 Kaj bi raje? Celo življenje nakupovala le ličila iste znamke ali morala vedno kupovati različne lepotne produkte (nikoli istega 2x)?
  Raje bi vsakič kupila različen proizvod. Rahlo bi pogrešala nekatere "all time" favorite…ampak bi se trudila poiskati še boljše nadomestke J
Veliko raje bi vsakič kupila drug lepotni produkt, saj zelo rada preizkušam nove izdelke. 

Ne pozabi prebrati še Lindine objave (hitro klikni sem)!
Seveda pa si vabljena, da na vprašanja odgovoriš še ti! :)  

       


Hvala za branje, P.

You May Also Like

0 komentarji