Afrodita's top 3

by - 16:31


hello girls!
pozdravljena dekleta!


I am finally writing this post that I wanted for so long, but I never was quite sure what to include in it!
Afrodita is one of those rare Slovenian's brands that I really like using over and over again, ever since I was in middle school. 
I've decided to choose three different products that are truly amazing and I think they deserve way more attention and love then they have!:)

Že toliko časa nameravam napisati blog objavo namenjeno Afroditinim izdelkom.
 Afrodita je zame ena redkih slovenskih znamk katerim zaupam in h kateri se znova in znova vračam že od osnovne šole naprej. 
Za vas sem izbrala tri različne izdelke, ki si, vsaj z moje strani, zaslužijo veliko pohval in pa ljubezni! :) 



DRY IS SO OVER


If you've been following me for a while you know my extreme love for Orofluido's beauty elixir. But trying to live on a budget, I was basically forced to find best alternative for it. And I found it in a drugstore! Afrodita's Argan Oil is just amazing. I apply it after washing my hair on a damp hair. But then again, throughout a week I sometimes even put it on a dry hair (if I feel like my hair is getting weak). 
It works wonders!
If your hair is damaged or super dry try you should definitely try this! 
It smells so good and it's really nourishing! However if your hair is thin, normal or even oily be careful! This is very greasy and little does go a long way! 
Apply very small amount in your palms and then evenly put it all over your hair! It will leave your hair soft, healthy-looking and they will smell so good!

Če na mojem blogu nisi prvič in si že zasledila kakšno izmed mojih "lasno obarvanih" objav, najverjetneje veš, da obožujem Beauty Elixir znamke Orofluido. Ker pa sem zadnje čase zaprisežena k varčevanju, sem bila primorana najti najboljšo alternativo za manj denarja. :) In našla sem jo v DM-u. Afroditino arganovo olje ne samo, da nenormalno diši, pač pa pusti lase mehke, navlažene in veliko bolj zdrave. Sama ga uporabljam vsakič po pranju las, na še mokre lase, včasih (nekaj dni po pranju) pa tudi kar na suhe. Če so tvoji lasje suhi in uničeni ti resnično priporočam to olje, meni osebno je enkratno :). Omeniti pa moram, da je treba biti pri aplikaciji izredno pazljiv, saj ga hitro lahko preveč naneseš. Pravilo manj je več tukaj drži kot pribito! Če so tvoji lasje naravno mastni oz. tanki pa bodi pri nanosu, še toliko bolj previdna!

GARDEN IN YOUR SHOWER


I can honestly say that this is the product that I fell in love with the most in 2016! I've seen this all over the drugstores and on other blogger's sites but I never really payed much attention to it. Then I went shopping with one of my best friends and she said that I have to get this shower gel. 
So naturally I listened to her and got it and let me just say...THIS IS SO AMAZING!!!
The smell of this is extremely flowery and relaxing. I seriously want to take a shower 3 times a day because of this! 
I have it in all 4 smells, but my favourite (if I had to pick) is Magnolia Blossom! What's so great about this gels is that the smell lasts for hours which is very rare for me! Definitely on my top purchases of 2016!

Odkrito povedano je naslednji produkt eden izmed najboljših lepotnih odkritji v letu 2016! Moja ljubezen do teh tuš gelov je neverjetna. Kljub neštetim objavam lepotnih bloggerk in promociji, temu produktu pred nakupom nisem posvečala veliko pozornosti. Na žalost! Šele ena mojih najboljših prijateljic me je prepričala v nakup tega. In že s prvim tuširanjem sem bila zaljubljena! Vonj je čudovit,lep,neverjeten, mega, super...praktično ni dovolj pridevnikov, ki bi ga lahko opisali. Vsak izmed štirih ima svoj edinstven rožnat vonj, ki te res sprosti in pomiri. Trenutno imam doma vse štiri različice, ampak moj najljubši je Magnolia Blossom. Da omenim še to, to je edini gel za tuširanje, ki na moji koži zdrži kar lepo število ur :)!!  


LONG LASTING FRESHNESS


Last but not least is Natural Balance Intimate wash. It's quite difficult to find a good review on intimate products. At least it was for me. I struggled for quite a long time to find a good Intimate was that would suit me. I was using Chilly's sensitive wash for ages, but was constantly in a hunt for something different. I like this one because it's really gentle, natural, but at the same time it gives you fresh and clean feeling.  Especially in such a delicate area you have to be really careful what you're putting on and for me this works very well. I use it almost every day, except for days when I'm on my period. I just want to warn you that you have to take time and make sure to check all the ingredients in (all) skin products, particularly when it comes to intimate care. The last thing you want is to put on some toxic chemicals or product that you're allergic to!

Zadnji med tremi je rahlo manj konzervativen. Sama sem kar nekaj ur posvetila iskanju dobrih objav, recenzij in mnenj o milih za intimno nego, pa je na žalost nisem zasledila. Skratka, pisanje o intimnih predelih je najverjetneje še vedno dokaj tabu tema. Ali pa preprosto ne znam najti dobre recenzije ;). 
Veliko let sem za intimno nego uporabljala Chilly-ev gel za občutljivo kožo, ampak sem bila vedno na lovu za nečem boljšim, manj agresivnim oz. bolj naravnim. In tako je Afrodita uslišala moje želje in predstavila svoje intimno milo Natural Balance Intimate wash. 
To milo je zelo milo (oh slovenščina I see what you did there!:)). Skratka, to milo je zelo blago in naravno ampak hkrati učinkovito poskrbi za sveže počutje vseh predelov. 
Sama ga uporbaljam vsak dan, razen v dnevih moje menstruacije. Rada bi vas samo še enkrat spomnila, bodite res previdne, ko pride do nakupa izdelkov za osebno nego. Zlasti izdelkov, ki jih nanašate na tako delikatno območje. Preverite, da produkt res ne vklučuje toksičnih sestavin in pa, da na katero od sestavin niste alergične!!

Thanks for checking out my post, P.
Hvala za branje moje objave, P.

You May Also Like

0 komentarji