SUMMER FAVOURITES

by - 18:39


hello girls!
pozdravljena dekleta!

Summer just flew by! 
It's almost September and it's insane to think how fast the time flies!!
 I hope everyone had a great summer and that you enjoyed every second of it...because in just a matter of time we will have to face the reality :( 

But enough with this dark perceptions :) 
 With summer also came a bunch of new favourites! 
I did my best to choose those that I REALLY REALLY like and decided to show it to you in today's post :) 


Avgust se bliža koncu, september že trka na vrata. NORO! Čas res prehitro leti! Upam, da ste vse uživale maksimalno in da vam bo poletje 2016 ostalo v najlepših spominih. In pa seveda...da ste se spočile za nove izzive in obveznosti, ki prehitro prihrajajo vsem naproti. :( 
Ena izmed pozitivnih stvari v mojem poletju je tudi odkritje (vsaj zame) novih izdelkov, katerim danes posvečam ta blog zapis ;) 



#feeltheheat


During the summer I tend not to wear (too) much makeup, because of all the heat, sun, salt and sweat...:) 
These three products were pretty much the only thing I used as a part of my makeup/nail routine this summer. As I said I like to keep things simple - Mascara, Lipgloss and Concealer. 

Po resnici povedano, poleti praktično ne uporabljam makeupa. Izjeme so kakšne poroke in podobno :) 
Vročina, sonce, morje in sol pač ne grejo skupaj z obrazom polnim makeupa. V bistvu sem pa poleti tako ali tako prelena za neka nepotrebna lepotičenja :) Tako grem od doma ponavadi z maskaro, korektorjem in pa barvnim lipglosom!

In the beginning of the summer I purchased this liquid lipstick by Essence in the color Show Off! I fell in love instantly! This lipgloss is packed in a very convenient container. Its application is even and moisturizing. It has very glossy finish so it's basically a lipgloss :) I only wish they had more wide color selection, because I'm hooked (since then I bought a couple more) ;) 

I love this exact color (Show off!) it's very watermelon-y! Perfect for summer days and nights!

Nekje junija sem v DMu kupila lipgloss, ki vsaj po imenu, sodi med šminke - Essence liquid lipstick v odtenku Show off! 
Meni osebno je fenomenalen, zlasti kar se barve tiče. Nahaja se nekje med barvo breskve in barvo lubenice, skratka idealen je za vroče poletne dni in noči :) 
Sam nanos je izredno enostaven,obstojnost je relativno dolga, učinek pa ni matt, pač pa svetleč/glossy! Priporočam!;)

Then we have Essie nail polish in the color berried treasures. This is limited edition (summer collection 2016) and it's very similar to peach daiquiri. I love Essie's nail polish so much! They are super long-lasting and I pretty much wore this one on my toes for the entire summer!:) 


Na nohtih na nogah sem CELO poletje nosila Essie - Berried Treasures. Ta lakec je iz omejene izdaje (Poletje 2016), ampak se ga te dni še vedno da dobiti v DMu! 
Po moji presoji je zelo podoben svojemu predhodniku Essie - Peach Daiquiri. 
No pa saj ni važno, jaz imam oba, ker so njihovi laki preprosto vrhunski :) 


Last but not least we have Radiance reveal concealer by Bourjois. 
If you don't have it yet - go buy it! NOW! This stuff is truly amazing! Super blendable, light on the skin, works amazing when it comes to covering spots, pimples and dark circles and smells astonishing- what more could you wish for? :)
 I have it in the color 01 Ivory.


Bourjois Radiance reveal korektor mislim da večina od vas že pozna. 
V primeru, da tega še ne poznate ali pa ga še nimate v vaši zbirki ličil, pa priporočam čimprejšni nakup! Resno! Ta korektor je eden izmed boljših korektorjev: lahek za razmazati, odličen za prikrivanje rdečice, mozoljev, podočnjakov, skratka super je! ;)
Sama ga imam v odtenku 01 Ivory.

#nofrizz




The next product I kind of "rediscovered" and I fell in love with it again :) Moroccanoil Frizz Control made an appearance in my hair care routine months ago (Click here:http://petrarebolj.blogspot.si/2015/06/my-hair-care-routine.html) and I have to say I like it even more this time around!

I pump a couple of spritzes directly on my damp hair, brush it out with my Tangle teezer. After that I plainly air dry it and style as usual. Moroccan Oil is allowing me to tame my hair easily and style it with no sweat.

Moroccanoil Frizz Control sprej je moj stari ljubljenec in se je že predstavil tudi na mojem blogu(Klikni:http://petrarebolj.blogspot.si/2015/06/my-hair-care-routine.html) :) Ta sprej lase naredi mehke, "ne-štrleče" in spodobne. :) Ko pridem izpod tuša, še na mokre lase nekajkrat pošpricam produkt, jih razčešem s svojim Tangle teezerjem in voila! Poleti si las ponavadi ne sušim s fenom, ampak jih preprosto posušim na zraku.

#sunkissedskin



Every single year, no matter how much effort I put into not burning my skin, I get burned. And this year was no exception. My skin was a mess for the longest time (2 weeks), I couldn't sleep, I couldn't move...I literally was a mess. I used Aloa gel, which is also spectacular, but this was even better. 
My boyfriend was probably sick of me whining so he went to Sensilab and got me this. Oxilver skin solution is suppose to fasten skin restoration, slows down skin aging, returns healthy and fresh look of the skin. And it help so fast! It's basically water with active oxygen. You just spray it on a problematic area a couple times a day and you're done :)
  Oxilver also helps for various skin problems and diseases such as dermatitis, psoriasis, wounds, eczema and also acne!

Tudi letos brez opeklin seveda ni šlo. Kljub neskončnih nanosih sončne kreme sem jo tudi letos odnesla s pordelo in razdraženo kožo. In regeneracija je trajala stoleetjaaa (no mogoče pretiravam, ampak 2 tedna pa res!)! Probala sem vse, od jogurta, do Aloe. Slednja je sicer dokaj pomagala, ampak ker sem pač neučakana (in sitna) se je moj fant odločil, da vsemu temu mojemu trpljenju naredi konec. V Sensilabu mi je kupil Oxilver Skin Solution. Ta produkt je zasnovan tako, da hitro regenerira kožo, zaustavi proces staranja te in pa ji povrne svež, zdrav videz. Gre v bistvu za vodo, ki vsebuje ogromno količino aktivnega oksida. Oxilver pomaga tudi pri drugih kožnih boleznih kot je dermatitis, ekcem, luskavica, bradavice, zdravi pa tudi akne!


What are your summer favourites? 
Comment down below so I can give them a try ;)!
V komentar mi napiši svoje najljubše izdelke tega poletja! :)

Thanks for checking out my post, P.
Hvala za branje moje objave, P.

You May Also Like

0 komentarji