ALGEA review.

by - 12:41




hello girls!
pozdravljena dekleta!


Today my post is entirely dedicated to Algea pills, that were sent to me to review.
Even though I got sent this product for free, this is going to be a very honest review based on my personal experience. 
This product might not have the same effect on everyone, but this is how Algea worked for me so keep that in mind.

Današnja objava je v celoti posvečena prehranskemu dopolnilu Algea, ki so mi ga pred meseci poslali z željo, da le tega preizkusim in napišem odkrito objavo. 
Čeprav sem produkt dobila brezplačno, bo ta objava 100% temeljila na moji lastni izkušnji. 


What is ALGEA?



Algea pills contains pure Chlorella pyrenoidosa. Studies show that it benefits the entire body by supporting healthy hormonal function and immune system, promoting weight loss, fighting cancer, lowering blood pressure and cholesterol, and aiding in the detoxification of our bodies. What's amazing about chlorella is that it contains proteins,vitamin A, vitamin B2, vitamin B3, iron, magnesium and zinc. Beside that it contains quite a good amount of vitamin B1, vitamin B6 and phosphorus.

So no wonder it is considered one of the world's superfoods

Algea tablete so narejene iz čiste Chlorelle pyrenoidsa. Same študije kažejo, da ta pozitivno vpliva na celoten organizem in sicer ohranja hormonsko ravnovesje, izboljšuje imunski sistem, pomaga pri izgubljanju telesne teže, zmanjšuje nastajanje rakavih celic, znižuje krvni tlak in holesterol in pa znižuje raven toksičnih elementov v telesu. Chlorella prav zagotovo spada med superživila in sicer zaradi tega, ker v sebi vsebuje toliko različnih, za telo, koristnih sestavin. Od proteinov, vitamina A, vitamina B2, vitamina B3, železa , magnezija in cinka, pa vse do vitamina B1, vitamina B6 in fosforja.

MY EXPERIENCE WITH ALGEA


I was very skeptic at first. Usually I don't like to use any food supplements. But reading more about it I got quite excited. Algea is especially good for people who are either growing up (teenagers and kids), for athletes, and also for people who don't get enough vitamins in their daily diet (vegetarians, vegans etc.). And me being vegetarian for so many years I definitely lacked quite a lot of vitamins and iron in particular. 

Moram priznati, da sem bila na začeku rahlo skeptična. Večinoma nisem ravno privrženka raznih prehranskih dopolnil. Ampak vse bolj, ko sem prebirala različne članke in objave, vse bolj sem bila nad Algeo navdušena. Algea je primerna za vse ljudji, ne glede na starost, spol ipd. Še posebej pa se priporoča odraščajoči populaciji (otrokom, najstnikom), športnikom in pa ljudem, ki v svojih dietah ne dobijo zadostne količine vitaminov in mineralov (npr. vegetarijanci, vegani...). In ker sama spadam med vegetarijance že mnogo let, mi zaradi moje ne-tako-zelo-raznovrstne prehrane v krvi primanjkuje železo. 

I took so much time before I started using Algea. I'm not going to lie I was sceptical."Well I can just eat more greens: kale, spinach etc" I said. 
 But soon after I recieved Algea I started to feel sooooo tired (all the time!!) and I seriously had zero energy...ofcourse the first thing on my mind was that the reason behind it is me being under a huge amount of stress (college etc.). Well that wasn't the case.
When I got my blood results back it clearly showed that I am lacking a lot of iron and that I am suffering  iron deficiency for quite some time.

Kar nekaj časa sem potrebovala, da sem pravzaprav začela uživati Algeo. Najbrž zaradi mojega skepticizma :) "Saj lahko preprosto uživam več špinače, zelja in ostalih zelenih dobrot!" :. Naklučje ali ne, kmalu za tem, ko sem domov prejela Algeo, se mi je zdravstveno stanje poslabšalo. Postala sem noro utrujena (res cele dneve bi prespala), energije nisem imela praktično nič, stvari sem komaj delala, ne da bi vmes zaspala. Ker se mi je to začelo pojavljati malce pred izpitnim obdobjem, sem to pripisovala stresu. Ker pa se stanje po mesecih ni izboljšal, sem seveda odšla k zdravniku, kjer so krvni izvidi pokazali pomanjkanje železa.

So I had to take matters into my own hands!
I started eating more diverse diet, exercise more and started consuming Algea! 
After months I am hooked! I feel so much better! I have way more energy, I feel so much better, it seriously helped me to change my life and health!

Stvar sem morala vzeti v svoje roke. Začela sem jesti bolj raznoliko, gibala sem se občutno več, obenem pa sem začela uživati Algeo. Po mesecih uporabe se končno počutim 2449 krat boljše :) Energija se mi vrača in ni mi treba prespati celega dne :)! Algea mi je definitivno pomagala pri vrnitvi zdravja v veliko boljše stanje in se prav gotovo še dolgo ne bom ločila od nje ;) 

So if you're skeptical if you should get it or not...try it! It definitely worked for me so if you have similar problems give it a try. It might not work for you, but for the sake of your health I really think you should give it a try ;) 

Torej, če si skeptična, ti priporočam da Algeo preizkusiš. Meni je definitivno pomagala, mogoče bo pomagala tudi tebi...vse kar moraš narediti je to, da ji daš  priložnost! ;) Če želiš, lahko svojo Algeo naročiš na https://www.carso.si/algea, kjer ti bodo z veseljem tudi pomagali pri morebitnih nadaljnih vprašanjih :)


Thanks for checking out my post, P. 
Hvala za branje moje objave, P.

You May Also Like

0 komentarji