Farmasi review.

by - 13:30


hello girls!
pozdravljena dekleta!

A while ago I got contacted by Bojana, a Farmasi employee, to review some of their products. Since this was my first experience with reviewing something I got for free I was very skeptical at first. 

But still I gave these products a try, actually more then just a try...I've been using it for months just to make sure I can give you girls my honest opinion! 

Nekaj mesecev nazaj me je kontaktirala gospodična Bojana iz podjetja Farmasi. Želela mi je poslati nekaj proizvodov, ki bi jih preizkusila in o njih napisala recenzijo. Sprva, priznam, sem bila rahlo skeptična. Še nikoli namreč nisem prejela ničesar brezplačno in resnično nisem hotela biti primorana pisati nekega pozitivnega feedbacka, seveda v primeru, da mi izdelki ne bi bili všeč. Vendar sem se, po daljšem premisleku, vseeno odločila, da izdelke preizkusim in napišem lastno, popolnoma odkrito mnenje.




I asked her if she can pick out products for me, because I never heard of Farmasi before. She nicely agreed and sent me these two Farmasi 'best-sellers'.

Prosila sem jo, če mi lahko izdelka izbere kar sama, namreč sama o podjetju Farmasi nisem vedela praktično ničesar. Z veseljem mi je poslala ta dva izdelka, ki spadata tudi med 'best-sellerje' podjetja Farmasi.

A little about FARMASI
Nekaj o podjetju FARMASI

Farmasi is a brand that is located in Istanbul, Turkey and is a part of beauty industry since 1950. It produces more than 2000 product types (such as makeup, hair care, skin care etc.)and all of their products are manufactured according to the highest standards and certified by independent international companies. Farmasi exports the goods to more than 120 different countries, Oh and what matters most is that they don't test on animals! 

Podjetje Farmasi je podjetje, ki se nahaja v Istanbulu in deluje že od leta 1950.V 120–ih državah širom sveta se predstavlja z več kot 2000–imi lepotnimi produkti (med drugim z makeup–om, lasno kozmetiko, nego kože ipd.). Kar se meni osebno zdi izredno pomembno je da deluje v skladu z vsemi visokimi standardi, ki so podjetjem predpisani za njihovo delovanje, ter zlasti da svojih produktov ne testirajo na živalih!

GLEAM ROUGE lip-tint




Gleam Rouge lip-tint was such a huge surprise for me and it is definitely on my favorites list of 2015! 

At first the packaging and the texture itself reminded me a lot of just another lip-gloss, but after I tried it I noticed that it is in fact a liquid lipstick. The pigmentation is amazing, much much better then lip-gloss usually is, and the texture is way more creamy. Gleam Rouge lip-tint lasts on my lips, without re-applying, for about two hours, it's non-sticky and what I like the most about it is that it's super creamy. It makes my lips very soft and it doesn't cause it to dry out. The color that Bojana chose for me is just perfect - nude but still slightly pinky(number 11)!

Price: 3,50 Euro 



Gleam Rouge liptint me je resnično zelo prijetno presenetil in se definitivno uvrstil na seznam mojih najljubših lepotnih izdelkov leta 2015.

Sprva sem mislila, da gre za običajen lipgloss, saj sem najprej namreč opazila tisto 'lipgloss' embalažo in pa tekočo teksturo Gleam Rougea. Po prvem nanosu pa je bilo več kot očitno, da je pigmentacija veliko predobra za običajen lipgloss, prav tako je tekstura, ki je na prvi pogled delovala tekoča, mnogo bolj kremasta. Gleam Rouge lip-tint je nelepljiv, brez dodatnega nanosa je (na meni) obstojen približno 2 uri in kar mi je najbolj všeč je to, da je kremast. Ustnice tako naredi mehkejše in jih ne izsuši.Bojana mi je izbrala čudovito nevtralno, a vseeno rahlo rožnato barvo, ki mi je definitivno pisana na kožo (barvo št.11).

Price: 3,50 euro



DARK QUEEN (black&curl) MASCARA


The first thing I noticed when I opened this mascara is its wand. I've never seen anything like this before. It looks like it is made out of three bumps - so cool!! :)

First I'm going to go with something super random, but this mascara smells really good...and most of the time I hate mascara smell! As far as application goes it applies smoothly it does give you some volume and length, but not as much as I want to or am used to.  I think this mascara is perfect and a must-have for girls who want really nice everyday volume without clumps, but it's not going to give you super dramatic eyes full of volume and length - at least it didn't for me.
Price: 5,50 Euro

Prva stvar, ki sem jo opazila, ko sem odprla to maskaro je bila njena krtačka. Mogoče se samo meni zdi tako zelo posebna in sem res za časom, ker take krtačke še nisem videla ampak res mi je noro všeč...tri bunkice, super luštno :) 
Najprej bom izpostavila nekaj kar ni najbolj pomembno, ampak je vseeno omembe vredno - vonj! Ta maskara res, ampak res, lepo diši. Ponavadi me vonj maskar odbija že na 3 m, ta maskara ima pa res lep vonj :)Njen nanos je lep, maskara pa zagotovi nekaj volumna in rahlo podaljšanje trepalnic. To maskaro priporočam vsem puncam, ki imate rade trepalnice, ki niso zlepljene in niso 'preveč namazane'. Ne bi pa je predlagala puncam,(v to kategorijo spadam tudi sama),ki obožujejo veliiiiiko volumna, tudi na vsakodnevni ravni.
Cena: 5,50 evra



Thanks for checking out my post, P.
Hvala za branje moje objave, P.

You May Also Like

0 komentarji